Axalta introduserer Axalta Nimbus til sine kunder, en avansert nettbasert plattform for økt produktivitet og ytelse

Axalta Nimbus sammenkobler alle Axaltas verktøy og ressurser i en enkelt plattform som hjelper kundene til smartere forretningsdrift

10. september 2024 – Axalta (NYSE: AXTA), en ledende global lakkprodusent, kunngjorde i dag lanseringen av Axalta Nimbus - en global brukerplattform for alle kunder. Denne teknologien kobler problemfritt kunder til alle Axaltas verktøy og ressurser for økt effektivitet, produktivitet og ytelse, som igjen maksimerer lønnsomheten. Axalta Nimbus gir en komplett «start-til-mål-opplevelse» for kunder over hele verden.

Med Axalta Nimbus har kundene alt de trenger for å drive lakkeringsprosessen på én enkelt plattform, inkludert identifisering av farge, produktbestilling, lagerstyring, opplæringsressurser og brukerstøtte. Ved å samkjøre alt av praktisk data i en enkelt plattform blir det enklere for eiere og ledere å ta velinformerte beslutninger som resulterer i økt lønnsomhet og ytelse. Axalta Nimbus er enkel å bruke med et intuitivt brukergrensesnitt for økt effektivitet og tilpassbare muligheter basert på forretningsbehov.

«Axalta Nimbus gjør det mulig for kundene våre å drive sin virksomhet smartere,» sier Troy Weaver, president for Global Refinish i Axalta. «Denne bransjeledende teknologien ble utviklet basert på «start-til-mål-prosessen» som våre kundene bruker, og bekrefter samtidig vår forpliktelse til å være en ledende lakkprodusent og en forretningspartner dedikert til å hjelpe kundene til bedre produktivitet og lønnsomhet gjennom teknologi og innovasjon. Vi er veldig stolte av Axalta Nimbus og ser frem til den virkningen den vil ha i markedet.»

Axalta Nimbus er den eneste plattformen man trenger for å få tilgang til Nimbus Color, Catalog, Stock, Store, Insights, Academy og Support. Axalta Nimbus Color benytter seg av eksklusive algoritmer for å finne, sortere og returnere nøyaktige fargeformler fra Axalta Irus’- den nyeste helautomatiserte, digitale blandemaskinen på markedet. Bedriftsledere kan inspisere forbruksdata og lagerstyring direkte med Axalta Nimbus Stock, og fylle på lager gjennom Axalta Nimbus Store. Axalta Nimbus Insights hjelper kunder med å forbedre virksomhetens resultater gjennom tilpassbare dashboards og nøkkelytelsesindikatorer som gir bedre beslutningsgrunnlag.

For mer informasjon om alle Axalta Nimbus’ funksjoner og fordeler, besøk www.refinish.axalta.eu/nimbus.